Gå direkt till innehåll
FUJIFILM X100T + "Eating with the chefs"

Pressmeddelande -

FUJIFILM X100T + "Eating with the chefs"

Just nu får du X-Fotografen Per-Anders Jörgensens nya bok ”Eating with the Chefs”, till stor del fotograferad med FUJIFILM X100 och X100s, när du köper nya FUJIFILM X100T. Du får även delta under en inspirationskväll där Per-Anders berättar om hur han ser på sin fotografering och om hur boken, som tar dig med bakom kulisserna på några av världens bästa restauranger, kom till.


Per-Anders Jörgensen har under de senaste 15 åren etablerat sig som en av världens mest framgångsrika fotografer med fokus på människor och mat och sedan två år tillbaka ger han, tillsammans med sin fru Lotta, ut det kultförklarade och hyllade matmagasinet Fool. Per-Anders, född och uppvuxen i Ystad och med Malmö som bas, startade sin karriär i dagstidningsbranschen och blev redan som 23-åring utsedd till Årets Fotograf och Årets Sportfotograf (1988).

Ta chansen att inspireras av reportagefoto i världsklass. Vi är säkra på att både boken och inspirationskvällen kommer väcka nya tankar och utveckla ditt fotograferande. Vi kommer hålla till på Spritmuseum i Stockholm och förutom Per-Anders finns representanter från FUJIFILM på plats för att svara på frågor om FUJIFILMs produkter i X-serien.


Erbjudandet gäller 25 september till 5 december 2015 (eller så långt platserna räcker). Boken ”Eating with the chefs” delas ut i samband med Inspirationskvällen den 7 december.

Plats: Spritmuseum, Djurgårdsvägen 38 i Stockholm
Datum: Måndagen den 7 december kl.19:00-21:30 (med paus för förfriskningar och något att äta)

Anmälan:
Maila ett foto/kopia av inköpskvitto till info@fujifilmnordic.com så skickar FUJIFILM ut en inbjudan

Obs: Resa till Stockholm ingår ej

Relaterade länkar

Ämnen

Kategorier

Välkommen till FUJIFILM Nordic!

FUJIFILM is a world-leading innovator and supplier to the medical, graphic and photographic industry and engaged in research and development, production, marketing and service in over 230 subsidiaries worldwide, together with 40 partners.

We live in a changing world where the customer's business models continuously and quickly changed. Our business model is the basis for how we create and add value to our customers and suppliers. Through four main components - Products - People - Services - Expertise - we create profitable, safe and trouble-free solutions. We must be sustainable and actively pursue changes in pace with the world and take responsibility for our offerings to the market.

Our environmental work is an integral part of how we build profitable business and develop attractive customer offers the highest quality and that is in balance with the environment.

"For us it is important to build trust through respect for people, the environment and relationships!"